2010. február 26., péntek

Vizsgameló 2005


Elindult a blooog

Szóval igen, mától a hülyeség az interneten is terjed, gondoltam elindítom a blogomat én is és feltöltök 1-2 melómat vagy gondolatomat majd a közeljövőbe. Tehát miért ne kezdjem azzal a blogomat amivel megszereztem a "grafikus" papíromat. A vizsgamelómmal amit 2005-be csináltam, még a jó öreg Pécsi Művészeti Szakközépiskolába.

Az ötlet eredetileg csak valami csomagolás akart lenni, és hát mi áll manapság a legközelebb egy grafikusnak a program amin dolgozik. Itt hozzá tenném a "sajnos" szót is. Szerintem a tervezés jobbik esetben mindig a papíron történjen. Akár ha csak apró firkákról van szó.
Sokszor voltam már abban a helyzetben, hogy nem volt ötletem.. és maga az hogy firkálgattam adta az ötletet a továbblépésre. Ehhez a munkához is kb egy 90 oldalnyi a4es firkacsomagot adtam le az osztályzáshoz.
Ekkor született meg a "gülü-szemes" koncepció, amit még mindig nagyon sok helyen lehet látni tőlem. :) És ha jobban megnézitek a csomagolást akkor láthatjátok, hogy a CD lemez is egy szemként funkcionál a tokba. :)

A csomagolás pannton skála szerű nyitása.. a művésznevek amik az egyes programok funkciójára utalnak.. (Dalí - PS, Dürer - IL, Cappa - LR, Gill - IND) Mind nagyon adták magukat. De maga a program család neve csak később született. Az volt a vicces ebbe az egészbe, hogy a sorozatból volt egy csomó olyan is amit nem tudtam beazonosítani programnak inkább csak poénból készült. (George Lucas, Bodoni és jómagam "Prell" :)) Bár ma már sok mindent másképp csinálnék, de azért látszik, hogy sikerült belevinnem azt az ökörködést ami engem jellemez. Tulajdonképpen azért is sikerült annyira jól ez a munka, mert valamilyen szinten rólam szól. És talán ez a legfontosabb ebbe a szakmába..

Hogy is nézett ki ez az egész:


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése