2010. november 13., szombat

Merj tenni!



A korrupció ellen!

Tegnap éjfélkor volt a "Merj tenni!" logo és plakát pályázatnak a leadási határideje.
Én ezt csináltam. Sokan kérdezték miért zöld a vaj. Nos úgy gondoltam a zöld vaj,
a pénzt szimbolizálja. Nem szerettem volna azt a hatást kelteni a nézőkbe, hogy a
vajas kenyér az olyan rossz lenne. Hisz nem olyan rossz az.. kis sajttal, sonkával
vagy nutellával. :) Ebből jut eszembe az alapfotót Méhn Nikinek (azaz Nyékének)
köszönhetem.. ezer köszönet érte ismét és ismét és ismét... :)
Az eredeti ötlet, megpakolt szendvicsekről szólt, ahol egyetlen egy kimarad a buliból
és éhezik. Ugyanis a korrupció számomra valójában egy egyenlet ahol ha az egyik
oldalra teszünk valamit, akkor a másik oldalról le kell venni. Talán ezért is csattan
mindig a harmadik személyen az ostor.

A logóról csak annyit szeretnék mondani hogy a kérdőjelek maga a korrupciónak
az alattomos jellegét képviselik. Amikor az adott politikusok, tanárok, személyek
összedugják a fejüket és csak suttogva passzolják egymásnak a labdát. Amiből
kívülről nem tudjuk megállapítani hogy most miről is van szó... csak azt látjuk hogy
valami nem stimmel abba a kis kupaktanácsba.
Amíg valaki pontot, azaz ez esetben felkiáltó jelet tesz a végére.
Lenyűgözően kifejezőnek tartok néhány egyszerű betűt, illetve karaktert. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése