2010. november 13., szombat

Posters 2007

Hát igen, a régi szép idők

Mondanom sem kell, mennyire örültem amikor felvettek a Magyar Képzőművészeti Egyetemre. Akkor találkoztam először azzal a kifejezéssel, hogy "csináljatok valamit". Ami talán furcsán hangzik, és most a kedves olvasóban is felmerülhet az a gondolat: egyetemisták csak piálnak, művészeti egyetemisták kétszeresen. (amit nem tagadok :D)

Építészeti kiállítás 2007

Itt a feladat ténylegesen úgy nézett ki, hogy kaptunk egy tárgyat amit "hiperreálba" meg kellet festeni, majd azt a tárgyat végig vinni a piktogrammokon, emblémákon, illusztrációkon a plakátig. Én egy törött csigaházat választottam, amiből végül a csigavonal volt a leglényegesebb elem. Idővel majd a logót is feltöltöm.


Uwe Loesch kiállítás 2007
  
Ez a plakát, Balla Dóra Tervezőgrafika történelem órájára készült. Ami a mi csoportunkkal indult. A feladat lényege: plakátba foglalni, hogy egy adott grafikus művész milyen hatással lehet ránk. Én Uwe Loesch-t kaptam, szerencsére. Nekem nagyon tetszenek a Német konstruktív plakátok. Talán ezért is vagyok most Hamburgba. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése