2010. november 13., szombat

Pulp Fiction 2008


Quentin Tarantino: Ponyvaregény

Ha ez a meló nem is sikerült annyira jól, nekem mégis nagyon tetszik. Körülbelül tükrözi a mai, vagy inkább a korabeli 90es évek McDonalds-es popkultúrát. A film is csak egy vicces felfogású kritika a gyors-kajáról, a fegyverekről, és na ja: egész Amerikáról. De én nem a filmet akartam kritizálni plakátjaimmal. (bár az illusztráció kifejezés talán ez esetben jobb lenne) Azt kell hogy mondjam nagyon is szeretem ezt a filmet, ami viccesen tükrözi a 90es éveket. Inkább ugyanezt a gondolatot próbáltam visszaadni ezekkel a gyorskaja-gyilkosokkal. Mennyire érdekes gondolat: a gyors-kaja is megöli idővel az embert. :)
A másik vicces emlék, amikor nyomtattam nem én mentem a munkáimért, hanem egy nagyon kedves ismerősöm. Akkor jegyeztem meg a címét, ami azóta kétszer megváltozott. Azt hiszem hálából legalább 1et de lehet, hogy 2őt is neki adtam. Meg hálából egy dvd-met is lenyúlta.. amit később neki adtam. :D
2008

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése